neděle 15. března 2009

Voda

Tak jsem si včera poprvé zkoušela fotit vodu. Děkuji Petře za odkaz. Já když viděla ty její korunky, měla jsem strašnou chuť se to také naučit.
Jen to tedy nemám ještě moc vychytané. Nevím základní pravidla, tak jsem improvizovala. Napustila jsem umyvadlo v koupelně a potmě fotila s bleskem.

Ač nejsou tak zdařilé, jako kapičky ostatních, mám z nich ohromnou radost :-).


5 komentářů:

  1. Téda, na první pokus a hned takové krásy. Fialová je perfektní, líbí se mi ty kruhy na hladině.

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené kapky, mě se nedařily vůbec a už jsem to s nima vzdala.
    Jen mi příjde Gábi, že máš po zvětšení fotky zrnité, nemáš nastavené vysoké ISO?

    OdpovědětVymazat
  3. žasnu, pro mě nepochopitelné a nevyfotitelné! Krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Alercam, ISO mám normálně 100. Zrnité fotky mám už od samého začátku a stále nevím, kde je problém...

    Holky, díky za pochvaly :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem fotila kapky ještě EVF, tak jsem fotila na ISO 64 a po výřezu a doostření jsem je měla zrnité jak blázen. Možná to EVFky líp nezvládnou.

    OdpovědětVymazat