středa 4. března 2009

Den 12.

Dnes jsem vzala rodný list, pas a děti a vyrazila s foťákem na krku na úřad. Kája si chtěla vzít kolo, tak jsme nasadily helmu na čepici a jelo se. Na úřadě jsme blejskly tetu Martinu (bývalá MUMka) a ta jásala, že mám s sebou foťák, neboť potřebovala nutně vyfotit jedny kozačky a neměla čím. Tak jsem jí udělala protislužbu. Takže mám Kristýnku zapsanou v pase! Hurá!!!
Z úřadu jsme šly do masny, na hřiště a do sekáčku. Tak jsme ulovily princeznovské šaty pro tu naši budoucí oslavenkyni. Tak tu v nich dnes běhala a tancovala... Div se nevznášela :-). Nakrucování, to by jí šlo.
V pozdním odpoledni jsem s holkama usnula (neplánovaně u kojení). Zaslechla jsem sms, jen mě to neprobralo natolik, abych vstala. Jaké bylo mé překvapení, když dorazil manžel a né sám! Přišel s kolegyní (večer šel s lidma z práce na večeři) a prý mi psal do sms, že jedou, že mám poklidit :-). No sranda! Do většího nepořádku snad ani přijít nemohla. Kája tu stříhala vystřihovánky, na stole fleky od vodovek, na zemi ty její princeznovské šaty, já všude prádlo, žehlící prkno... Věci připravené na zabalení s sebou do Němec... Fakt sranda. Naštěstí je to naše známá, takže jsem si z toho zas tak moc nedělala, ale bylo to hodně blbé probuzení... Ovšem naší Káju neprobudila ani tato nečekaná návštěva. Nechala jsem ji tedy spát. V 9 hodin vstala, vyčůrala se, dala si večeři a šla zase spát... Jsem nechápala :-). Ještě že spí... Jen se děsím, kdy si dá budíček.

A večer, když odjel manžel s Vladěnou, přijela moje kamarádka Pavla s Golfem (labradorem). Tak jsme se koukly na film PS:Miluji tě. A já u toho dožehlila hromadu prádla.

Zítra mě čeká velké balení, pečení... Musím se stavit u mé mámy na krámě pro králíka a domácí vajíčka... Jééé, to toho bude.

1 komentář:

  1. Psí fotečka parádní ;o) a malá na kole také super. Šťastnou cestu ;o)

    OdpovědětVymazat