pondělí 23. března 2009

Den 31.

Pondělí, MUM...

Dnes jsem ještě Káju do školky nedávala. Půjde až zítra.

Celé dopoledne jsme trávily v MUMu. Já vyplácela burzu, Kája si hrála s Adélkou a ostatníma dětma a Kristýnka spokojeně spinkala v kočárku.

Karolínka si přála, aby k nám Adélka šla na návštěvu a jelikož její bráška chtěl také, tak jsem měla doma pomalu mateřskou školku. Teta Denisa (jejich maminka) mi na oplátku došla s balíčkem na poštu a pro rohlíky. Pak jsme si tu daly kávičku a já vyvenčila Meganku. Nemusela jsem do toho počasí tahat obě holky.

Úplně jsem zapomněla, kolik je hodin a na poslední chvíli si vzpomněla, že mám od 15:00 Pilates. Tak nastalo rychlé balení, oblékání a utíkání :-).

Dnes večer jsem utahaná jako kotě. Pohrála jsem si trošku se vzhledem blogu, ale stále to není dle mých představ. Třeba časem...

Jo a opravář se neozval...

2 komentáře:

  1. Teda fakt Tě obdivuji, co vše stíháš ;o) a záhlaví blogu je moc krásné ;o) super kapičky

    OdpovědětVymazat