čtvrtek 5. března 2009

Den 13.

Kristýnka a Tchilli. Tohle mě prostě vždycky dostane. Kde se bere v tak malém človíčkovi tolik citu a něhy... Ona je vážně děsně opatrná, aby mu neublížila. Zlatíčko moje.
Chaos, jinak bych dnešek nenazvala. Balím, peču, snažím se poklidit, aby tu babí nebydlela těch pár dní, co nám bude hlídat Megan, v čurbesu...

Buchta je výborná, beru ji s sebou ke Katce (neuvěřitelně to tu voní a já bych si tak ráda zakrojila!!!). Kdo by chtěl recept (od Dáňule z rodinky), zde je:

2 vejce
1 hrnek cukru
2 hrnky polohrubé mouky
1 lžička mleté skořice
1 lžička kakaa
1 prášek do pečiva (prdopeč)
1/2 hrnku oleje
1 bílý jogurt
2 a více jablek na kostičky (nebo nastrouhané nahrubo) - já dávám jablek opravdu hodně

Vše smíchat, jablka dát nakonec. Vymazat pekáč a může se vysypat kokosem nebo hrubou moukou. Péci 30-35 minut na 180.

Doufám, že dnešní cesta proběhne v klidu a dětičky ji prospí. Nerada bych jela těch x hodin s muzikou :-). Zítra má Kája narozeniny, tak už dnes se těším na focení a dokumentaci toho slavného dne. Před 4 lety touto dobou jsme vyrazili na procházku se psem. Byla sobota. A mě tak trošku tvrdlo břicho... Večer si položila Megan její velkou hlavu na mé bříško a Kája neuvěřitelně kopala... Asi něco tušila :-).


4 komentáře:

  1. Portrét je překrásný a ta úprava je dokonalá ;o) Buchta vypadá dost dobře, uřčitě vyzkouším - díky za recept ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. portrét je úžasnej, super úprava a malá je fakt dobrá, že potkánkovi neublíží, já malýmu dlouho nemohla půjčit morčátko protože právě neměl cit

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka je úúžasná!
    A buchtu peču taky, jen ta skořice je navíc- to zkusím. Díky za tip a přeju vydařenou oslavu! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Portretek holčičky s "myškou" je boží

    OdpovědětVymazat