čtvrtek 12. března 2009

Den 20.

Čtvrtek, horečka...

V noci jsem toho moc nenaspala. Tátu jsem rovnou poslala spát do pokojíčku a holky si nechala u sebe v ložnici. Kontrolovala jsem je. Kristýnku budila rýma a Karolínka pálila jako kamínka. Ráno měla skoro 39. Když jí horečka klesla, měla pocit, že je zdravá a hrozně chtěla jít ven. Dnes měla den ala nešika. Úplně vše jí padalo z rukou, zakopávala. Kristý do toho všeho hrozně kňourala a stále lezla po výškách.

Odpoledne Karolínka usnula, chvíli na to se do ní dala hrozná zimnice a v uchu jsem jí naměřila 39,8. V tu chvíli jsem nevěděla, zda ji nechat spát, nebo ji budit a chladit... Prostě jsem byla bezradná. Viděla jsem to malý hubený tělíčko, jak se klepe zimou, pálí jako kamínka a je prostě úplně mimo. Ani jsem u ní být nemohla. Kristýna prostě ječela, jakmile dnes neměla mou pozornost a když jsem jí měla u sebe a sedla si vedle Káji, tak se po ní sápala a chtěla se s ní muchlovat a tahat za vlasy... Když se pak Kája probudila, napustila jsem jí vlažnou vanu a trošku ji zchladila. Ovšem po vyndání měla 40,4. Kristýna opět kňourala a sápala se Káje na postel s touhou se s ní kočkovat. Tak jsem jí dokola vysvětlovala, že Karolínka nemůže, že má bebí... Dostala dva čípky, stále jen brečela... A mě se chtělo také brečet. Horečky má často, ale 40 zas tak často nepřekračují. Celá zoufalá jsem volala manželovi, kdy přijede. Už byl na cestě domů.

Když přijel, měla už Kája o dost lepší náladu. Horečka klesla na 38,9 a šla stále dolu. Takže se pak i dokonce smála tomu, jak Kristý blbne s tátou a ještě mě beruška objímala a říkala mi, že je celá teploučká a že mě zahřeje :-).

Takhle vypadala po naměření 40,4
Už spinkaj obě. Jdu si uvařit zázvorový čaj (dle receptu Wlcice) a konečně se dát do toho žehlení. Včera jsem vyžehlila jednu věc a přišla Kája, že mě chce u sebe (to už jí ta teplotka pěkně lezla nahoru...).

Jen doufám, že zítra už bude líp. Jsem po dnešku dost unavená. Ráno nejspíš vyrazíme k pani doktorce. Objednáme se a snad nebudeme čekat. Sousedka se nabídla, že pohlídá Kristýnku...

3 komentáře:

  1. No, to je nadělení na víkend :-( Holky, tak zítra u dr. pořiďte. A bacha na zápal plic... řádí ty virové, na poslech ani nic moc, ale stojí zato! Martinka si užívá už 2.týden. Tak držím palce!!

    OdpovědětVymazat
  2. Spinkací fotečky jsou nádherné. Moc Vám přeji ať je co nejdříve dobře a malá je v pořádku.....

    OdpovědětVymazat
  3. Fotečky pěkné, přeji rychlé uzdravení.

    OdpovědětVymazat