čtvrtek 26. března 2009

Den 34.

Čtvrtek, černobílý den...
Začnu mou osobou focenou těsně po půlnoci. Byla jsem plna dojmů z muzikálu a nemohla spát. Cvakala jsem si nějaké odrazovky, ale nestojí to ani za zveřejnění. Můj obličej není o moc lepší, ale zde je březnové foto :-).
Muzikál Carmen
Byla jsem vážně moc ráda, že jsem do divadla vyrazila. Ani si nepamatuji, kdy jsem tam byla naposledy (asi když jsem čekala Karolínku a byli jsme v Národním divadle). Už jen cesta MHD pro mne byl zážitek. Dřív, když jsem jezdila do školy a do práce denně, vůbec mi to nepřišlo, ale včera jsem si to vychutnávala. Pozorovala jsem cizí tváře a představovala jsem si, kolik jim tak asi může být let. Odkud a kam jedou...
Carmen byla úžasná! Takový muzikál plný energie... Místo Lucky Bílé hrála Dasha, ale zklamaná jsem nebyla. Byla vážně moc dobrá! A i jsem se s Pavlou hezky pobavila (ale to jen tak mezi námi děvčaty). Takové neplánované akce bývají nejlepší. Asi na tom něco bude :-).
Foto z rána, když jsem přišla z venčení psa...

Doma jsem našla pochodujícího manžela s Kristýnkou v náručí. Hlásil, že často kaká a zdálo se mi, že jí stoupá teplota. Měla 37,5. K ránu se probudila, celá hořela. Hrozně dlouho se kojila, a pak to všechno na mne vyblinkala... To byl také zážitek :-(. Ráno 38,9... Kaká každou chvíli. Plínky to ani nepobírají a musíme pokaždé omýt prdelku. No, díky tomu si už ale moc dobře uvědomuje, že kaká a že čůrá. Hlásí to, ví, že se to dělá do nočníčku, ale na něm mi sedět nechce...

Opět se mi potvrzuje, jak jsou každá úplně jiná... Kája brala nočníček jako automatiku, v roce a půl byla bez plínek i na noc. Kristý ho odmítá. Počkáme na teplo...
Teď jsem se dozvěděla, že holčička, se kterou byla Kristýnka v úterý v herně, tak má střevní chřipku :-(. A já si myslela, že to má naše malá od zoubků... Uvidíme, co z toho bude. Každopádně nevypadá vůbec dobře, beruška naše...


A závěrem nesmí chybět Kája. Přinesla mi čepici se slovy: "Mami, vem si čepici a vyfotíme se spolu, když jsou obě stejné!" :-) A to se muselo využít, když se chtěla dobrovolně fotit, ne? Čepice moc vidět nejsou, ale ať je tu dnes celá naše rodinka pohromadě...

9 komentářů:

  1. Teda Gabro, parádní úlovky:-) Fakt moc povedený. Kulturu ti závidím, já teda chodim do divadla skoro každých 14 dní, ale na pohádku s Luckou....a potřebovala bych už méně infantilní zábavu. Ale hlavně přeju aby Kiki byla rychle zdravá, je děs když prckové marodí...

    OdpovědětVymazat
  2. Carmen je super, já ji viděla s L.B.- a té tu roli ušili fakt na míru. HDK je krásně opravené. Kulturu miluju a hojně ji pěstuju, jinak bych nepřežila :-)
    Uzdravuj marody, ať je K. líp!

    OdpovědětVymazat
  3. dodatek: jo, a zapomněla jsem podotknout,že ty fotky jsou opět krásné... ale to se pořád opakuju... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný fotky, holky jste kočky

    OdpovědětVymazat
  5. Gabco, super fotecky! Jste superrrrr rodinka a to ja prece vim. A Kikce pohlazeni,at je zase fit

    OdpovědětVymazat
  6. úžasný fotečky, ta spací je fakt srdcovka, at už jsou děti zdravý. Barbarkaaa

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotečky. Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný fotky. jste moc hezká rodinka!

    OdpovědětVymazat
  9. Teeeda to jsou nádherné fotky, ta spinkací mě dostala, je dokonalá ;o) a moc Ti to sluší ;o)

    OdpovědětVymazat