sobota 7. března 2009

Den 15.

Sobota, Nemecko, Wildpark
Dnes bylo pocasi vlidnejsi. Zadne teplo, ale slunicko vykouklo a hned byl den hezci. Dopoledne jsme zasli do mesta a po obede jeli do Wildparku na zviratka. Jsem utahana jako kote. Deti se vyradily. Nevim, kde stale berou tu energii, vecer ani usnout nemohly. Ja bych spala hned...
Strejda Alex ma s holkama neuveritelnou trpelivost. Nosil je na stridacku na ramenou... Vsak taky Nenynka je jeho princezna :-).


A tady je zabka, kterou jsem nasla u kralicku... Nemohla se dostat z ohrady, byla zaseknuta, tak jsem ji pomohla a ona mne odmenila tim, ze na mne vystrikla nejakou fujtajblovou bilou vodicku. Manza si neodpustil poznamku o tom, jak to jsou jedove zlazky... Tak jsem se chvili pozorovala a cekala, co bude. No nebylo samozrejme nic, ale stejne mi to hlodalo hlavou.


Zitra po obede pojedeme smer CZ, snad bude cesta lepsi a pocasi nam bude prat. Hodlame holky dopoledne nejak utahat... K obedu bude domaci kralicek s knedlikem a se spenatem. Mnam.
Je nam tu moc hezky. Kaja uz chyta i nejaka ta nemecka slovicka. Dnes uz se dokonce holky tolik nehadaly (tedy jen rano predvedly Katce scenu kvuli teplakum - obe chtely ruzove)... Ale jak to byva - konecne si zacnou hrat a my jedeme domu. Kristy je tu zlato nejvetsi. Stale se me ptaj, co ji to davam do toho mlika. Asi bych mela obcas nakojit i Kaju, zda to je fakt tim MM :-).



1 komentář:

  1. Krásné fotky z hezky prožitého dne :-)
    Děti jsou asi všechny stejné, ty moje se dokážou taky servat kvůli nejneuvěřitejnějším "důležitostem " -vždycky mě tím bezpečně vytočí...

    OdpovědětVymazat