čtvrtek 19. března 2009

Den 27.

Čtvrtek, aprílové počasí, sněhové kapičky...
Ráno mě probudil zvuk hrabla. V duchu jsem si říkala, že se mi to určitě jen zdá... Ale zvuk se stále opakoval. Říkala jsem si, kterej kr... skoro na jaře používá hrablo! Vykoukla jsem z okna a nevěřila svým očím... Tam bílo a stále padalo. Ten kr... byl náš obětavý soused, který v 5:30 hrabal sníh :-).
Kristý měla opět 38,5, ale po sirupu spinkala dál a probudila se s dobrou náladou. Během dne už měla jen přes 37. Nechci psát, že zítra bude líp :-). Ale výtěry dopadly dobře a ráno jdeme na kontrolu na ORL s oběma holkama.

Dnes mě pobavila Kája. Ukazovala Kristýnce, jak umí krmit ty své rybičky (namočí si prst, dá ho do krmení, a pak jim ho tam znovu potopí). Jedna rybička jí ochutnala prstík a K. před K. hrozně důležitě pronesla: "Tak za tohle zlobení je vůbec nepustím ven!" Takže rybičky dnes měly zaracha a musely být v akvárku :-DDD.

3 komentáře:

  1. Líbí se mi, jak u té první fotky, jde v kapce vidět růžová kytka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, mě ten sníh též šokoval. Ale narcisky máš krásné

    OdpovědětVymazat