úterý 17. března 2009

Den 25.

Úterý, Kiki horečka...
Dnes fotka nouzová. Ráno si Kája zkoušela oblečení z burzy, byla děsně nadšená a že se nechá fotit. Chtěla udělat přehlídku... Skončilo to tak rychle, jako její nadšení začalo. Ona se prostě během minuty sekla a že se foti nebude. Pak nasadila tento výraz a byl konec... Takže jsem se ani nesnažila.
Káju celý den ucho ani nezabolelo, byla bez teplot, zato Kristý měla stále 38. Ani nebylo co fotit. Stále jsem ji měla na sobě a ve chvílích klidu (u kojení) jsem si alespoň četla knížku. Dostala jsem teď od ségry Líbáš jako Bůh! Chtěla jsem na to jít do kina, jen mi to nevyšlo, a tak jsem byla za knížku ráda. Je to oddychovka.

Když přišel manžílek, rychle jsem vyvenčila psa, nakojila prcka a utekla do MUMu připravovat zítřejší burzu... Být chvíli bez dětí... To byl tak super pocit po celém tom dni. Ale netrvalo to dlouho, asi za 2 hodiny volal manžel, že je Kristýnce hůř, že jí horečka stoupá a ať jdu domů...

Zítra snad bude líp.

2 komentáře:

  1. náhodou ta fotka je super, takový mám ráda, jako že modelka nekouká přímo cíleně do objektivu... ten výraz je fakt neústupnej ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka je super, vypadá jak profesionálka ;o)

    OdpovědětVymazat