neděle 29. března 2009

Den 37.

Neděle, počet marodů: 3
Přijde mi, že nepíši v poslední době o ničem jiném než o horečkách, rýmičkách a průjmíčkách... Dnešní den jsem měla původně v plánu nazvat: Neděle - smradu jako v Cařihradu!
V noci mě probudil manžel, jak urputně zvrací... Ráno málem ani nedoběhl na záchod. Vidět ho v neděli v 7 ráno na nohách, to se jen tak nestává. Stálo by to za fotku, ale nechtěla jsem ho v jeho stavu provokovat... Takže další marod v naší domácnosti. Jako zázrakem se držím, ale co není, může být.
Kája stále celý den horečkuje. Teplota dosahuje skoro 39 (večer má dokonce přes 40 :-(). Došlo už i na vlažné sprchování a zábaly kotníků... Nezvrací, ale dostavil se průjem. Naštěstí hodně spí. A když nespí, tak kňourá. Kvůli všemu.
Kristýnka je na tom líp. Dostala dnes dokonce chuť k jídlu a něco málo snědla. Je bez teplot, sem tam nálož v plínce a nudle u nosu. Mám ji ale stejně stále na sobě přisosnutou...

Už je toho na mě nějak moc. Dnes mám děsnou náladu. Přijdu si neschopná. Štve mě, že se neumím přetvařovat. Nejde mi moc vykouzlit úsměv na rtech... Ať už jim je, všem, líp!!!

Přeci jen mi teď manžel vykouzlil úsměv na rtech... Kdybych sem dala fotku, málo kdo by se nepočůral smíchy :-D. Mám ale přísný zákaz uveřejnění. A tak popíši situaci: před chvílí manža opět málem nedoběhl na wc. Pak přišel vysprchovaný a vyndaval igelitovou tašku. Nechápala jsem... Potřeboval nůžky... A pak se mi zjevil v extra sexy "igelitových" spodkách :-))). A nejlepší byl pohled zezadu, kde měl na zadku nápis v němčině: Qualität oben! Preise unten!
Tohle tu teď budeme prý fasovat všichni...

4 komentáře:

  1. No, co jste si to vymysleli... takový lazaret. Ale asi to řádí, moje kamarádka takhle byli doma skoro celý minulý týden- všichni- a 1WC...
    Tak ať to brzy odezní a zas je dobře!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ještě že jsi sem ty igelitový spoďáry nedala asi bych si fakt ucvrkla, i takhle se chechtám jak debil
    ať je brzo líp

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vrba je úžasná ;o) a portrét Kristýnky úžasný ;o) Ty igelitové spoďáry mě dostaly, hlavně, že Vám nechybí smysl pro humor ;o)))))))

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju za netradiční pohled na obyčejnou vrbu, a´t jste brzy fit !!

    OdpovědětVymazat