pátek 13. března 2009

Den 21.

Pátek 13.

Ani se mi nechtělo ráno věřit tomu, že už je ráno :-). Spala jsem jako špalek, holky taky. Kájince jsem hned změřila teplotku - 36,6. Jsem si oddychla. Pak jsem měla dilema, zda jít nebo nejít k doktorce. Řekla jsem si, že počkám, až se probudí, zda jí bude něco bolet... Bolela jí hlavička a teplotka šla nahoru - 37,3. Tak jsem ji objednala na 11:15 (to už měla 37,7). Když je před námi ten víkend... Bohužel tam byla jiná pani doktorka. Taková... No, prostě již dlouho v důchodovém věku. Nic proti ní, ale kdyby tam byla naše, byla bych klidnější. Koukla se na Káju, řekla, že má chřipkový krk a že do neděle by měla být dobrá. Mohly jsme jít domů. V čekárně mi jedna maminka řekla, že naše pani doktorka tam teď 3 týdny nebude, protože je na operaci. A tak se teď modlím, aby děti nemarodily. Prostě za ty roky věřím jen jí (i já jako dítě jsem k ní chodila). Teď už má Kája zase přes 38, tak srážíme...

Jinak včera, když jsem vařila oběd, vyhodila mi varná deska 3x pojistky. A to tak, že až venku na chodbě. Zjistila jsem, že na těch indukčíních prostě vařit nemůžu. Zadní šly a nevyhazovaly... Tak jsem uvařila rizoto. To je asi poslední teplé jídlo na hodně dlouho... Jsem to dnes chtěla vyzkoušet, zda to bude fungovat a aby mi manža věřil. Spíš mě sprdnul, proč jsem rovnou nezavolala do servisu Baumaticu... Prostě jsem to odpálila tak, že to ani nahodit nešlo. A už ani ty zadní prostě používat nemůžu :-(. Já jen nechtěla vypadat jako trubka, kdyby někdo přijel a ono to šlo... Takhle mám jistotu, že to fakt nejde.

A tak jsem volala na firmu, kde jsme to koupili, tam mi řekli, že se musím obrátit nejprve na značkový servis. Tam mi řekli, že do 3 pracovních dní se ozvou a dohodnou termín. A buď to opraví nebo řeknou, že to prostě na opravu není... A to se pak zase budu obracet na firmu, co nám to prodali, aby nám buď vrátila peníze nebo dodala nový... A CO TĚM DĚTEM BUDU DÁVAT DO TÉ DOBY JÍST??? No, tchýně nabídla, že si k ní můžu přijet uvařit... Ale asi bych byla vděčnější za nabídku, že uvaří a přiveze. U švagrové je normální, že jí doveze maso a poručí si, co chce, aby jí uvařila... U mě to je tak, že se babí chodí najíst k nám... Jsem si to špatně zařídila. Já jsem totiž u nás v rodině za tu hodnou, co vše pochopí. Švagrová, podle té se skáče... Ale to je na dlouhé povídání... Už se nestýkáme a je mi líp. Ale stejně mě to vždycky dokáže vytočit...

Kája má od včera vyměněné akvárko a NETEČE!!! Hurá!

A na závěr jedna "černá díra". Já se do soutěže tentokrát ani nezapojím. Schody jsou opravdu na nic... Nic, za co bych dala bod sama sobě :-)

4 komentáře:

  1. Ahoj! Jsem ráda, že je líp! Příbuzný si nevybíráme, ber to tak ;) Růžička je hezká a ty schody se svíčkama nebyly marný.

    OdpovědětVymazat
  2. Růžička je nádherná a držím palce ať jste co nejdříve v pořádku ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Růže naprosto úžasná, koukám a koukám. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. Růže naprosto úžasná, tohle že někdo může a druhej musí, znám sakra dobře, ař je líp

    OdpovědětVymazat