úterý 31. března 2009

Den 39.

Úterý, JARO!!!
Dnes má 23. narozeniny moje sestřička Lucinka. Takže, milá Luci, vše nejlepší!!! Ať vám společné žití s Lukáškem klape a máte se stále tak rádi. Mám z vás pocit, že vy dva jste se hledali, až jste se našli... Jen tak dál!

Jaro, ono je vážně tady! Dnes je tak krásně a my se na tu krásu díváme jen z balkonu. Ale ten pocit, být na sluníčku, stojí za to!
Kikina je zlobilka. Ona si na hlavě nic nenechá! Já nandám, ona sundá...

Dnes jsem se musela rozčílit... Zvykla jsem si na tu vypůjčenou dvouplotýnku tak, že mi uniklo, že se mi stále nikdo neozval. Minulý čtvrtek jsem volala do Baumaticu, ať se mi kouká někdo ozvat. Slíbili, že to prověří a někdo se ozve. Nic! Tak jsem opět žhavila drát. Dostala číslo na toho externího servismana a zjistila, že prostě náhradní díl není a asi ani nebude... Nemají ho skladem. Ale že by se někdo ráčil mi to dát vědět, to ne!!! Tohle nesnáším! A tak prý, když náhradní díl nedorazí do 18.4. (tj. 30 dní od nahlášení závady), mám nárok na vrácení peněz nebo novou varnou desku. K čemu mi to je, když nemůžu stále vařit!!!

Teď přišel manžel z práce, objal mě a řekl, že pálím jako kamínka... Já si říkala, že nejsem nějak ve své kůži. Teplota stoupá. Mám 37,6 a to je pro mě už fakt něco (nejsem typ, co má horečky narozdíl od zbytku rodiny) :-(. Bolí mě hlava a špatně se mi polyká. Takže jsem se tomu asi fakt nevyhla. Jen ať k tomu nemám průjem a zvracení!!!



5 komentářů:

  1. áách jo, tak tě vítám v klubu marodů. Já kromě průjmu měla vše co popisuješ....ve focení už si machr člověče, hlavně makro se mi líbí velmi. mám co dohánět..

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna kyticka pro Lucku,...ze ji taky prejeme vse NEJJJ.
    A ty se koukej vylezet, at jsi zase fit

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kyti je nádherná, a vyřizuju všechno nééj

    OdpovědětVymazat
  4. Také se přidávám ke gratulantům a přeji vše nej nej nej..... kytička je parádní a usměvavá Kikča je úžasná ;o)

    OdpovědětVymazat