sobota 28. března 2009

Den 36.

Sobota, burza potřeb...
Dnes mám hezký pocit z vykonané práce. V MUMu byla burza potřeb. Ještě včera v poledne měly holky strach, že to bude ostuda. Věci skoro žádné. Pár kousků v dílně. Tak se všichni modlily, aby večer někdo něco donesl...
Přišla jsem se večer podívat a nevěřila vlastním očím! Tam plno a takových krásných věcí, co tam bylo!!! Měla jsem radost jako malá...
Dokonce jsem dnes osobně poznala jednu prodávající maminku, od které pokaždé kupuji skoro všechny její úžasné věci pro Káju. Tentorát mě nezklamala ani na burze potřeb. Máme od ní lavici, houpačku a kuchyňku pro Kristýnku k svátku. To mi také vykouzlilo úsměv na tváři, protože celé 3 roky jsem se s touto paní úspěšně míjela. Pokaždé její věci přijal někdo jiný, při vyplácení přišel manžel... Tak dnes jsem měla tu čest :-). A její holčička je dokonce o půl roku mladší než Karolínka. Můžu být jen ráda, že ona je na svůj věk větší a ta moje zase naopak menší :-).
Burza potřeb se tedy vydařila. Poprvé jsme zkusily víkendový prodej a myslím, že to byla dobrá volba. Je to vždy plno práce, ale stojí to za to!
A doma? Tady je to jeden velký lazaret. Dopoledne hlídala babička Vierka. Tatínkovi dopřála spánek... Odpoledne to bylo na taťkovi. Kája horečkuje, dopoledne ještě zvracela. Stačí se podívat do jejích očí a hned vím, že jí není vůbec dobře. Tak jsem jí alespoň koupila na burze DVD s prasátkem Babe, tak koukala na pohádku. Kristýnka bez teplot, ale stále nechce nic papat. Jen se kojí. A v plíně parádní nálože "míchaných vajíček".
A náš taťka, ten má dnes extra provokovací den. Srší humorem, že bych ho nejraději přetáhla pánvičkou po hlavě :-). Dokonce se mě už i jeho mamka zastávala...

1 komentář:

  1. Ahojky holky. to je dobře, že se ta burza vydařila. Člověk má aspoń pocit dobře vykonané práce co? Hlavně ty nemoci ať už jsou pryč. Já jsem dnes fakt jak lazar....Bolí mě i zuby.

    OdpovědětVymazat