čtvrtek 19. března 2009

Den 26.

Středa, ORL...

Včera jsem končila tím, že snad dnešek bude lepší. Omyl. Horší noc jsem snad nezažila. Kristýnka byla v jednom ohni. Horečka vyletěla přes 40 a po celou noc se držela přes 38. Ráno se probudila celá opocená a plakala... To mě ještě stihnul pořádně našlápnout manžel. Dnes se mu to povedlo 2x!!! Ti chlapi jsou prostě jinak naprogramovaní už snad z břicha nebo co...

Letěla jsem s Kristýnkou k doktorce, nechala jsem poslechnout i Káju (moc si to přála, že prý taky kašle - co bych pro ni za 30,-- Kč neudělala). Ta nás poslala na ORL, neboť má Kiki prý to samé, co měla Kája v pondělí. Jako zázrakem jsme u doktorky nemusely čekat. Docela jsem se děsila toho ORL, kde bývá plná čekárna od začátku do konce ordinační doby. A jaké překvapení - ani tam nebylo moc lidí. Byly jsme hned na řadě. Kristýnka má opravdu to samé, co Kája - jen zalehlou rýmu v oušku, takže kapeme ty samé kapičky, jen do jiného ucha. Jedna má levé, druhá pravé :-). Ovšem horečka se jí držela celý den...

Cestou domů z ORL jsme jely autobusem...

A toto je moje ZŠ...
Vyprávěla jsem Káje, že sem jsem chodila do školy, tak se mě tak zeptala: "A proč už tam nechodíš?" :-)
A jako hlavní foto jsem dnes dala našeho zmalovaného papouška. Ona si prostě nedá říct. Dnes si vzala její malovátka, která objevila ve skříňce s hračkama. Zmalovala se jako indián a ještě měla pocit, jak jí to sluší. Ale jen do chvíle, kdy jsem ji poslala do koupelny, ať se na sebe podívá :-). Sama si to pak rychle umyla. Že by si vzala zrcátko, to jí nenapadlo :-). Ale nevím, zda by to vypadalo lépe. Ona teď používá hodně barvičky, i když kreslí. Obrázky to jsou veselé, asi jako její obličej :-).

3 komentáře:

  1. Chichichi, Julas dostala od Ježíška malovátka a po dokončení své práce vypadá jak Marfuška :))).
    Koukám, že je to u Vás taky tak.

    OdpovědětVymazat
  2. já se lekla, že někde bourala :o))) Krásný fotečky

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ještěže jsem dočetla až do konce- já si zase říkala, že je to následek nějakého tělesného trestu :-) - a ona jen kosmetická úprava :-))

    OdpovědětVymazat