pátek 27. března 2009

Den 35.

Pátek, vzpomínáme na Taylorka...
Dnes jsem si zapálila svíčku a vzpomínala na jedno malé miminečko, kterému nebyl dán dlouhý život... Jsou to už 4 roky. Jeho rodičům zůstala naštěstí ještě jedna zdravá holčička, která jim ten velký smutek částečně vynahradila. Pro kterou měli sílu a chuť žít dál. Katko, Alexi, Neny, mám vás moc ráda!!!
Kristýnce je dnes 14 měsíců
Kristýnce je dnes 14 měsíců. Začíná čím dál tím víc a lépe komunikovat. Rozšiřuje slovní zásobu a krásně znakuje. Včera pomocí znaků a slov dokázala říct, že Tchilli je myšička. A použila k tomu moc hezký znak... Řekla "Čili", ukázala na něj a k tomu udělala "vařila myšička kašičku". :-) Několikrát to zopakovala a měla radost, když jsem jí to odkývala...


Kája byla dnes celý den doma. Manžel byl kolem oběda mimo Prahu, takže ji nemohl vyzvednout ze školky. Kristý sice ráno horečku neměla, ale nevěděla jsem, zda jí zase nevyletí... Horečka nevyletěla, už ani tolik nekakala (jen 2x jsme oplachovaly prdelku), byla bez teplot. Odpoledne Kája vyprosila, že půjdeme na procházku... Cestou domů už kňučela, že jí bolí bříško... A před chvílí se pořádně pozvracela i ona. Takže jsem odvolala veškeré návštěvy, co jsme měli domluvené na víkend :-(.

Včera jsem jí stále opakovala, ať nepije Kristýnky pití, ať si nehraje s jejím dudlíkem... A ona mi ještě s úsměvem řekla: "A proč? Já chci být nemocná!" Potvůrka. Teď tu brečí a říká, že chce být zdravá... Šmudlinka.

Už mě ty nemoci vážně lezou krkem...



4 komentáře:

  1. Gabro - to není možný, že vás ty nemoci neopouštějí....chudák holky. Už aby bylo jaro...

    OdpovědětVymazat
  2. svíčka nádherná!!!
    A s nemocema teda nezávidím! Ať už vám to dá pokoj!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Gabinko, MOC DEKUJEME. Taky vas mame moc radi. Zajimave je, ze "cizi" lide tak podpori a rodina vubec. Tchyne zase ani slovicko :-( Ale to uz me ani neprekvapuje.
    Jinak krasne fotecky a Kao a Kiki posilame velikou pusinku a pohlazeni na bolava briska

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první fotečka je dokonalá........... a holkám to moc sluší, jsou to úžasné princezny ;o)

    OdpovědětVymazat