neděle 22. března 2009

Den 30.

Neděle, bez nálady...

Je neděle, venku je dnes ošklivo. Ani sluníčko nevykouklo. Fouká tam a je zima. Ven jsme šly jen na krátkou procházku se psem.

Kája se nudí, neposlouchá. Něco jí řeknem, udělá pravý opak. Ale uši jí pani doktorka v pátek zkoušela, tím to nebude...

Stále vařím takto provizorně. Moje milované indukční plotýnky vypověděly službu a já jsem ráda alespoň za tyto dvě vypůjčené z MUMu. Jsou obarvené od barev z rukodělných čtvrtků, ale funkční. Moc nevyvařuji. Snažím se vymyslet vždy nějakou rychlovku. A tak jsem šla dnes do večerky k Vietnamcům a chtěla po nich "čínu" :-). Nechápal, co chci, ale pytlík s čínskou pánví jsem našla...

Zítra se mi mají ozvat, zda jim přišel náhradní díl, aby mohl přijet opravář a rozchodit tu varnou desku. Ale zda ji rozchodí, to je otázka...

2 komentáře:

  1. Držím palce, ať jí rozchodí ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. A já navrhuji pořídit ještě jednu fotku (předtím, než to rozchodí) - celkový pohled na krásný nový sporák a na něm dvouplotýnku. Ať je ten paradox krásně vidět:)

    OdpovědětVymazat