středa 25. března 2009

Den 33.

Středa, kultury třeba...
Kristýnka byla nadšená, když se jí Kája vrátila ze školky... Úplně ji hltala očima, když si hrála na mámu a rozdávala instrukce. Kristýnka byla její dcera a jmenovala se Adélka. To je teď Karolínky koníček, říkat všem jiným jménem.
Dnes jsem se snažila vyfotit Tchilliho (dle Káji přejmenování - Sáru :-)). Ale on je prostě beznadějný případ. Pokud ho některá z holek nedrží v ruce, aby neměl možnost se hýbat, tak je prostě jeden velký rozmazaný flek. Tady je zaostřený alespoň jeho ocas, který mnohé tak odpuzuje :-). Přitom je tak příjemný na omak...


A na závěr říkanka:
"Myšičko, myš, pojď ke mně blíž..."
"Nepůjdu, Meganko, nebo mě sníš!"
Večer jdu na muzikál Carmen. Volala mi kamarádka Pavla, že má volný lístek. Prý i maminky na mateřské potřebují občas za kulturou :-). Tak Pavlo, díky! Půjdu moc ráda mezi lidi... Lucku Bílou jsem ještě naživo neviděla :-).

4 komentáře:

  1. Ahojky holky, především bych ti chtěla poděkovat za to, žes mě na toto navedla:-) Koukala jsem na fotky a moc se mi líbí ta poslední fotka. Možná v ČB by to bylo taky zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  2. Gabco, teda Tchilli a Meg nemaji chybu,... superrrr

    OdpovědětVymazat
  3. Opět krásné fotky, jen zírám ;o)jsi vážně šikulka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle jsem donedávna dobře znala ;o)

    OdpovědětVymazat