pátek 20. března 2009

Den 28.

Pátek, bolest hlavy a třídní sraz...

Objevila jsem dnes svou první letošní sedmikrásku. Tyhle kytičky já miluji. Jako malá mám na každé letní fotce z venku sedmikrásku v ruce :-).

Máme za sebou kontrolu na ORL. Lidí mraky, naštěstí nás vzali přednostně, ale stejně jsme tam 45 minut byly... Ouška mají obě v pořádku. To jsem ráda. Ještě se zbavíme té rýmy a kašle a snad budeme zase chvíli zdravé. Kája možná půjde v pondělí do školky.


Takových sněženek jsme cestou domů potkaly. Foukal vítr, tak se špatně fotily.

Večer mám třídní sraz s OA. Dnes je to přesně 10 let od maturitního plesu. Někoho jsem celých 10 let neviděla, tak jsem zvědavá. Ale jako napotvoru mě bolí hlava. Musím si vzít asi preventivně brufen. Jdu vybrat nějaké fotky s sebou a poklidit.

3 komentáře: