pondělí 2. března 2009

Den 10.

Pondělní foto vyhrál Benjie, pes naší babičky. Když jsem zahlédla, co mu to Kája vytvořila, musela jsem to okamžitě blejsknout. A on chudák seděl a držel a to i když ona už od něj dávno odešla (asi najít si jiné zvířátko na mučení). Takže vám tímto představuji psa, který mne stál již hodně nervů, ale čím je starší, tím je to s ním lepší :-). Je to Border teriér (leč každému se zdá, že to je roztomilý voříšek) a kdo četl Robina, ví, co takový teriér dovede... Tenhle roztomilý pejsek seřadil do řady 7 zakrslých králíčků u babičky v práci... Holt lovecké pudy jsou lovecké pudy :-). A to bych mohla ve výčtu napáchaných škod pokračovat...

A druhé foto patří naší Kristýnce. Dnes konečně začala víc chodit, než lézt!!! Takže mám radost :-). Ale stále je dost opatrná. Alespoň nemusím foukat bebíčka. I když zrovna před chvílí jsem si všimla, že vylezla sama na židličku a když jsem se k ní řítila, tak stihla udělat krok vzad a slítnout... Takže tak.




2 komentáře:

  1. Tak to má pejsek dobrý nervy, když vydrží takhle pózovat. Tihle teriéři se mi moc líbí, asi s nima neni žádná nuda, ale právě proto, že jsem četla Robina, bych si tuhle rasu asi nepořídila.

    Kristýnka je šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýýjo, hafuša je přímo fotomodel ;o) - parádní fotka. A gratuluji k rozchození Kristýnce ;o)

    OdpovědětVymazat