neděle 30. srpna 2009

Den 191.

Neděle

Dnes byl v plánu nákup v Globusu. Doma nebylo nic k jídlu... Před Globusem byla akce pro děti. Končí prázdniny, a tak se soutěžilo, dávaly se ceny a Kája si nechala namalovat na obličej kočičku (jak jinak než Hello Kitty). Neměla jsem tušení, že tam něco takového bude, a tak jsem si nebrala foťák. Blejskla jsem Káju až doma a Kittynka již nebyla tak "pěkná".

Sama jsem se nechala vyfotit na nový řidičák. Zítra si ho jedu vyměnit. Jsem ostuda, mám tam stále původní příjmení... Když já jsem byla pak stále jen těhotná, rodící nebo kojící a nějak se mi nechtělo čekat ty hodinové fronty. Teď mám zarezervovaný termín a potáhnu tam obě děti :-))). Doufám, že nebudou mít řeči.

1 komentář:

  1. No jasně,HelloKitty- to je hit letošního léta :-) je krásná! Foťák jsme nechala doma včera- samozřejmě bylo proč litovat...

    OdpovědětVymazat