pondělí 3. srpna 2009

Den 164.

Pondělí

Z těch malých a pomalých kuliček jsou najednou malí raráškové, co chvíli nepostojí. Jen co jsem namířila foťák, byli fuč! :-) A tak vám sem dám pár ne zrovna kvalitních foteček hafíků. I tak byli úžasní...









Dnešní den jsme strávily ve společnosti tety Denisy - mé spolužačky ze střední školy. Neviděly jsme se celých 10 let! Ale obě jsme měly pocit, že se ani jedna z nás nezměnila. Probraly jsme život a holky jí dost pobavily. Zvláště Kiki, která dělala ty své opičí ksichtíky :-))).
Když jsem Káje ráno řekla, že přijede Denisa, hned se mě ptala, co má za děti. Když jsem řekla, že ještě žádné nemá, tak jí hned zajímalo, kdy už bude rodit :-DDD. To jsou dotazy!


PS: Dnes má narozeniny můj tatínek a strejda Alex z Německa! Oběma lvům přejeme vše nejlepší k jejich narozeninám!!! Posíláme velkou pusu!

3 komentáře:

  1. Gabčo, teda štěňátka jsou nádherný!!! :-) A holčičkám to jako vždy sluší!!!
    Jinak všichni moc zdravíme ze Šumavy!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to uzasnej den, plno srandy :) D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, to jsou krasny stenatka.

    Taky prejeme tatkovi vse NEJ a Alex dekuje za pranicko.

    OdpovědětVymazat