sobota 15. srpna 2009

Den 176.

Sobota

Ráno mě vyzvedla babička Vierka a jely jsme na houby. Nic neroste, tak jsem se kochala mešíky, jedla ostružiny a sbírala žaludy a šišky jako dekoraci na dort "Pařez". Nechala jsem se inspirovat u Wlčice a jeden teď večer vyrábím. Už mi tu chladnou "letokruhy" a "kůra". Krém se dle receptu také povedl (mám radost - dělám ho podruhé v životě a ten první se nepovedl, jak měl...). Zítra jedeme popřát tchánovi k narozeninám. Teď jen nevím, zda vymodelovat koně a udělat mu místo pařezu "jízdárnu" a nebo vsadit na mnou nasbírané přírodní materiály :-).

To bylo také něco, sehnat marcipán! Wlčice psala, že ho koupili v Globusu, a tak jsem tam hnala mužíčka... Ptala jsem se třech pracovníků a nikdo neměl ani tušení, že se tam něco takového prodává... Aleš mi stále říkal, že to je blbost, že tam ho nekoupíme... A já si stále trvala na svém, že když ho tam Wlčice koupila, tak my taky!!! :-DDD A našla jsem ho! Já ho fakt našla!





Až bude ten zázrak hotový, vyfotím :-).

1 komentář: