neděle 2. srpna 2009

Den 163.

Neděle


Zítra má dědeček Jiříček narozeniny, a tak jsme dnes vyrazili do Písnice. Koupila jsem mu nějaké pořádné víno, tak doufám, že si ho v klidu vychutná :-). Trošku nás vypekla cukrárna, kde jsem chtěla koupit zákusky. Měli dovolenou :-(. Ale i tak to bylo fajn. Nejvíc jsme se pobavili s malým "uřvánkem". Tohle kotě je super. Má stále hlad a to má pupík pěkně vyvalený :-). Jeho adoptivní matka Ara se o něj vzorně stará, i když to občas vypadá, že ho spíš chce samou láskou sežrat :-))).


No a Kristýnka, to je kočičí máma! Ještě než jsme jeli do Písnice, vyzvedli jsme babičku Vierku (kterou jsem vysadili u prababičky Danušky) a zajeli na Gimborn, kde taťka musel rychle vyřídit jednu objednávku. Prodávají tam koťata (ovšem s naším krásným černouškem se nedala srovnat) a Kiki byla většinu času připlácnutá na skle, kde byla cedule "DĚKUJEME, ŽE NESAHÁTE NA SKLO". Po prvních pokusech jsem to vzdala. Z jedné strany byla připlácnutá Kiki, z té druhé 7 koťat :-). To Kája vzala rovnou směr papoušci a potkani. Mluvila něco o tom, že papouška ještě doma nemáme a stála u Ary za 80 tisíc! To vedle byl Žako "jen" za 38 tisíc. Toho bych brala já :-))).



Dnešní oslavenec jen pozoroval hrátky "mláďat" :-). Kiki zachraňovala kotě před Arou a ta zase kotě před Kikinou :-))). Pak se do toho vložila i Kája a měly obě smůlu.


Z Písnice jsme jeli vyzvednout babičku k prababičce. Tam jsme si dali kávičku a dostali nanukáč! Mňam. Holky se tam kočkovaly. Přepadl mě nápad, že je budu na víkendy pronajímat! :-))) Ideálně bezdětným párům jako vhodnou antikoncepci!

Odpoledne jsme strávili u babičky na zahrádce. Taťka skočil s holkama do bazénu...

PS: Kdo by měl zájem o "uřvánka", je volný!!! :-))) Vymazlený, zvyklý na "téměř" vše (zvířata, děti) a chodí čůrat na kočkolit! Ideální na doma, ale i na ven... Bude z něj asi pořádný kocour, když vidím ten jeho apetit :-).

4 komentáře:

  1. Fotky jsou fakt super, kdo umí, umí... kdo neumí, tak ... jako třeba já ;-) Já už z vás mám, holky, trauma. Cokoli fotím, tak si říkám: "No, Lucka, Gabro, Síťa... (Xjmen mě napadá) by udělaly exkluzivní záběr- a já prostě jen cvakám :-)" Je tohle vůbec spravedlivý??? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Urvánekj je užasnej, staršně se mi líbí ten portrét

    OdpovědětVymazat
  3. Urvanek je opravdu kouzelnej!

    A myslim, ze Kikca by urcite jako antikoncepce byt nemohla ;-)))

    OdpovědětVymazat