čtvrtek 27. srpna 2009

Den 188.

Čtvrtek

Dnes byl takový MUMový den... Ráno v 9 hodin sraz. Každá z nás se něčeho chopila. Hlavním cílem bylo obnovit malůvky na zdi v herně I. Nemít každá 2-3 děti (já dnes 4 - Verču a Máru od sousedů), šlo by nám to jistě líp... Odchod byl v půl páté a to rovnou na zmrzlinu. Nějaká odměna byla třeba! Pokračování zítra večer a bez dětí... To by bylo, aby to nebylo brzy hotovo! Uklidňuje nás, že máme čas do 6.9.



Jsem dnes tak vyřízená, že si dám vanu a půjdu do hajan...

6 komentářů:

  1. Muselo to dát spoustu práce, ale je to paráda! Tam se dětem musí libit!! .-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě to není vůbec hotové... Přemalováváme původní malbu novou omyvatelnou... Oživujeme barvičky... Občas namícháme úplně jinou... Změna je život :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. To je mateřské centrum, gábi, nebo jak? já teď nemám sílu dočítata to zpět...

    OdpovědětVymazat
  4. JJ, to je mateřské centrum MUM v Počernicích. Stavse někdy se Šárkou! Dopolední herna je za 40 a pro batolata to bude tuším ve středu. (Já budu ve středu hlídat ve školičce, ale určitě tam na sebe narazíme :-)).

    OdpovědětVymazat
  5. holky, jste šikuly. Já se z toho umím ulít :-D (aniž bych chtěla)

    OdpovědětVymazat