středa 19. srpna 2009

Den 180.

Středa

Dnes měla na návštěvu přijet Xena (Zuzka - kamarádka z jazykovky a maminka Kubíka), ale raději jsme to včera odvolaly. Holky už sice ráno vypadaly, že jim nic není, ale po poledním spánku Kikinka pálila jako kamínka. Naměřila jsem jí 38,6 :-(. Je fakt, že horečky mě u mých dětí už nepřekvapují. Snadno jim vylítne, netrvá dlouho a zase je pryč. Ať už to jsou zuby nebo virózy... To mají po tatínkovi. Maminka umírá při 37,5 a většinou se mi vždycky všechno táhlo.

A tak tu máme marůdka, kterému po sražení teploty, nic není. Snad to do pátku vyléčíme a v sobotu tradá do Zlivi!!! Se těším jako malá...



Večer mi zase došlo, že nemám žádnou fotku... Tak jsem cvakla Káju zabranou do opravy nějaké hračky a Aleše, který v kuchyni připravuje večeři... To bych si dala líbit každý večer! :-) Jdu si dát ty naše oblíbené kotlety na cibulové omáčce...

A pak mastím do MUMu. Dnes bude velké stěhování nábytku zpět na své místo... Podlaha je již hotová.

3 komentáře: