neděle 16. srpna 2009

Den 177.

Neděle

Včera jsem se dala do pečení dortu pro dědu Kůťu. Měla jsem ho v plánu upéci mamce k narozeninám, ale ta je má až v září, a tak jsem si řekla, že trocha "nácviku" neuškodí :-). Korpus dopadl suprově (příště dám více světlého těsta), vymodelovala jsem si houbičky, lístečky... (inspirovala jsem se Martinky dortem - jen výsledek nebyl tak originální :-)) a udělala "kůru". Ale to byl kámen úrazu. Doma nevedu 100% tuk! A tak babí poradila, ať dám máslo... Chyba! Čokoláda netuhla. Napadl mě mrazák. Ráno jsem byla spokojená, jak je to krásně tuhé :-). Ale po pár minutách se kůra měnila na čokoládovou polevu :-))). A tak jsem přemohla svou lenoru a letěla do krámu pro 100% tuk. Opět jsem použila mrazák, abych vše urychlila a do 12ti hodin byl dort hotový. Vyslala jsem mužíčka, aby "vychladil" auto a jeli jsme vyzvednou Vendy a s ní k dědovi na koníky... Dort jsem raději předem vyfotila, netušila jsem, v jakém stavu ho dovezeme, tak aby se děda mohl kochat alespoň pohledem na fotku :-))).

Představte si, že on si celou dobu myslel, že je dělaný na zakázku! A když pochopil, že jsem ho vyráběla já, tak si alespoň myslel, že ty marcipánové figurky jsme kupovali!!! :-DDD Nevím, zda jsem to měla brát jako kompliment nebo se urazit... :-)

Kája a Vendy se nemohly dočkat, až se projedou na koních... Myslím, že Kájinky zářící očka mluví samy za sebe :-). Užila si to a Vendy taky. A já byla ráda, že se mi ve volných chvilkách starala o holky...












PS: A dort naštěstí všem chutnal...

11 komentářů:

  1. No kráásnej máte pařez! Lysohlávky jako živé :-) Zvláště šišky a žaludy vypadají "jako koupené" :-)) Kůra nám taky dala. na ten první byla OK, ale na 2.jsme změnili značku čoko- a taky to byla spíš kůrová poleva :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná malá žokejka!!! :o) Náš děda by byl štěstím bez sebe, kdyby jednou Pepe taky takhle jezdil. :oD
    A dort je parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tedaaaa,... super dortik, vypada paradne. A Kajinky ocicka taky!

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem fotila čmeláka na přesně stejném bodláku,jen s horším výsledkem 8-)....příště zkrátka zkusím znova.....Dortík se povedl a jistě byl výborný.

    OdpovědětVymazat
  5. Dort je parádní!!!
    (prosím, recept je určitě někde na síti, můžu poprosit o odkaz?)

    OdpovědětVymazat
  6. No téda Gabro, jsi OBRšikula, dort je nádhernej (a další fotky super!!:)

    Diny

    OdpovědětVymazat
  7. Uau, to je nádherný dort! Jsem ouplně omámená. Asi si naplánuju příští narozeniny v Praze...hihi:)

    OdpovědětVymazat
  8. Bezva dort!!! A moc hezké fotky!!

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne bodlaky a uzasny dort!!

    OdpovědětVymazat
  10. dort suprovej, fotky nedostižný..

    OdpovědětVymazat