sobota 8. srpna 2009

Den 169.

Sobota - Slapy
Sobota... To by nebyla ta pravá sobota, kdyby mě můj milovaný mužíček ráno ne...vytočil! Nevím, proč má celé ty roky stále pocit, že jen on se může v sobotu vyspat a nejlépe aby ho někdo (to jako já) probudil snídaní do postele a ještě poškrábat zádíčka... No, dnes takové krásné ráno neměl :-DDD.
Dopoledne přijela babička Vierka a začala to tady zachraňovat. Hrozilo, že se na Slapy nepojede :-). Ono by se vlastně ani nic nestalo, kdybychom zůstali doma, ale to jsme ještě netušili, co nás čeká :-))).
Nejprve kolony aut... Proto byla vybrána delší, ale rychlejší trasa (na Strakonice)... Mě se hrozně chtělo čůrat, ale náš "našlápnutý" taťka neměl kde zastavit!!! Teda ono by bylo kde zastavit, kdyby nejel stále v levém pruhu a na odbočení na nějaké odpočívadlo bylo stále pozdě... Ještě jsem si vyslechla, že jsem si měla dojít, než jsme jeli. To už opět zakročila jeho maminka (moje milovaná tchýně) a synáček poslechl a já si mohla ulevit! To vám byl úžasný pocit :-))). Jsem myslela, že ho klepnu! Taky jsem si plánovala, jak ho na přehradě utopím (jen tam bylo moc svědků)...



Měli jsme jet za strejdou Jirkou (bráchou babičky Vierky) na chatu (má ji přímo ve Slapech), ale nebyl tam (ona mu to babička zapomněla dát vědět) :-). Tak jsme jeli rovnou k vodě a ještě před tím si dali oběd v restauraci "Ztracený mlýn" (tak nějak se jmenovala). Meganka a Benjie jeli s náma. Chuděrka byla z cesty dost vyřízená... Do auta jsme jí museli vysadit. U vody ale ožila a začala "hrabat". To je její milovaná zábava. Chodí pozadu a hrabe a hrabe... Následně mi došlo, že to asi není ideální na tu její kulhající nohu, ale Aleš mi vysvětlil, že to je dobrá rehabilitace... Tak jsem mu hnedle připomněla jeho záda a to, že vůbec necvičí!!! Grrr, zase jsem měla chuť ho utopit :-))). Pak utopil málem on mě.



Moc dlouho jsme tam nepobyli. Benjie bral dráhu, tak byl uvázaný. Bylo moc vody, a tak nebyl vůbec žádný břeh a nahoře byl palouček plný místních... Holky si neměly ani kde hrát, a tak jsme se vykoupali a jeli domů. Nebo spíš k babičce na zahrádku. Tam se holky koupaly s tatínkem v bazénu. O tom ale nevím, neboť jsem usnula na zahrádce...

1 komentář: