sobota 29. srpna 2009

Den 190.

Sobota

Babička dostala na hlídání holky a my vyrazili pro autíčko. Večer jsme si našli dvě na netu... Když jsme přijeli na místo, obě vypadaly, že už nám je před nosem někdo vyfoukl. Setrvali jsme a jedno z nich je moje!

Tak mám vlastní autíčko. Vypadá jak šlapací a pod kapotou má veverky, ale na popojíždění mezi školkou, gymnastikou a domovem bude ideální :-). Hezky se mi v něm jezdí a i autosedačky se tam vejdou. Ještě chci někde sehnat nalepovací kytičku. Kája mi nedávno říkala, že si přeje, aby mělo moje nové auto na kapotě kytičku :-).

A jako bonus jsem si domů přivezla migrénu... Radost z nového auta tedy není taková :-(.

6 komentářů:

  1. jé, takhle malý jsem nikdy neměla ;-) Tam bych asi nenandala ani děti-potřebuju PROSTOR :-)
    Přeju hodně km bez nehody- takže autíčko bude REJOICE- s kytičkou jo? :-))

    OdpovědětVymazat
  2. velká gratulace k autíčku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je prima, gratuluju :-)
    Ta "délka" se ti bude na sídlišti hodit... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky! :-)

    Luci, solná jeskyně otvírá 31.8. v 8:45!!!

    Wlčice, Kája se přerozmyslela a přála by si Hello Kitty :-DDD Ještě že mám známého v reklamce (třeba jí to přání i splníme :-)).

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k novému přírůstku do rodiny ;o)

    OdpovědětVymazat