sobota 21. února 2009

Den 1.

Projekt 365


Asi někdy před rokem jsem si uložila odkaz, který mi poslala kamarákda na projekt 365 s tím, že ráda fotím a ať se do toho pustím... Nějak stále nebyl čas... Nedávno jsem na odkaz klikla a projekt mě nadchnul. Tak proč nezačít třeba právě dnes?

Dnes je sobota. Sobota u nás doma většinou bývá trošku hektická a nervozní už od rána. Nebo spíš bývám v sobotu ráno našlápnutá já. Holčičky vstávají brzy, manžel není schopný se probudit a já bych se také ráda vyspala. Jenže když nespí holky, nespím ani já a proto vnitřně pěním, že manžel spí a nevnímá... Je jak medvěd v zimním spánku (a to nejen v zimě). Že jsem si na to za ty roky ještě nezvykla!

Dnes jsem si ale přispala i já. Starší dcerka byla u babičky a mladší se mnou v pelíšku spala skoro do 9. Je nemocná, má horečky, a tak si tělíčko potřebovalo odpočinout.

Káju nám babička přivezla odpoledne, trošku se nám doma nudí. Stojí za oknem a vymýšlí, ke komu by šla na návštěvu... Holt nás skolila chřipková epidemie, tak se ven nedostaneme. Už aby bylo jaro!

Gabro

12 komentářů:

  1. Gabro - fotka moc povedená - už se těším na další :))

    A projekt se nijak neorganizuje - každej to má tak nějak za sebe. Jestli chceš, strašně rádi tě uvidíme na diskuzi
    http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8358&postdays=0&postorder=asc&start=24240
    -kde si povídáme o focení a nejenom o něm... Takže - neváej a zajdi se za náma podívat....


    A děkuju za komenty!!

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, děkuji za informace, ráda k vám na "kafe" zavítám :-). G.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka je krásná, tak hodně sil a dobrých nápadů na focení a psaní po celých zbývajících 364 dní ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji :-), první den to vypadá, že to bude hračka! Jen aby mi ten elán vydržel, co? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky...moc pěkná fotka i holčička...dobrej odraz a pěkně ti ladí s pozadím blogu... :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :-). Pozadí jsem doladila podle trička :-). Díky G.

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádherná fotka ;o) Držím palce ať v projektu vydržíš a budu se těšit na další fotky .. a přeji ať jste brzy fit ...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji :-), už se těším, co zítra "ulovím". Přeji všem dobrou noc.

    G.

    OdpovědětVymazat
  9. Vitám v projektu a přeju výdrž a návrat zdravíčka. Tohle nevidím neslyším znám taky jsem ho zažila, Snad ti pomůže aspoň jindy než ráno. My už vstáváme pořád samy holky a je nám fajn.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tak tě vítám do klubu a doufám, že vydržíš :-) A díky za komenty u mě :-) Hned sem si tě taky přidala do odkazů :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná fotka! Vítej v projektu!

    OdpovědětVymazat