úterý 24. února 2009

Den 4.


V 6:45 nás budil budík! Ajajaj, jaký nezvyk. Šlo se po dlouhé době do školky... Tedy abych byla přesná - babička tam Káju ráno odvezla. Jsem ráda, že se na ni v takovém případě můžu obrátit. Manžel jel totiž hodně brzy na trasu a Kiki je stále marod.


Předala jsem tchýni instrukce a se smutkem v očích se rozloučila s Kájou... Jak já bych tam chtěla jet s ní a fotit... A prostě se dojmout, jakou už mám velkou a šikovnou holku...


Dopoledne jsem si užívala toho mého malého nemocného koblížka. Probraly jsme hračky, říkaly říkanky... Když mám doma obě, zabaví se spolu, ani mě nepotřebují. Tak jsem si to opravdu užila.


Babička byla tak hodná, že se v poledne uvolnila z práce a přivezla mi Karolínku domů. Dala jsem jí za to rajskou a pelášila rychle se psem. Ona byla ráda za teplý oběd já za pomoc :-). Musím říct, že mám vážně skvělou tchýni. Jasně že má i své mouchy, ale máme spolu úžasný vztah (alespoň si to myslím). Starám se jí za to hezky o jejího Aleška (on by to třeba viděl jinak, ale to se ho ptát nebudeme, že :-D).

Zbytek dne nějak rychle utekl. Večer jsem ještě zaběhla do našeho mateřského centra vyřídit pár pracovních věcí a mám hotovo :-). Den vcelku příjemný. Manžílek teď udělal česnekovou pomazánku, jééé, to bude romantika :-D.
Tak dobrou noc...





4 komentáře:

  1. Krásné holčičky. Koukám, že jsme na tom podobně. Já mám taky dvě holčičky, jednu 4 roky a jedné byl v lednu 1 rok. Ada měla maškarní minulý týden a taky jsem neměla šanci fotit, jen ráno, když jsem jí tam odvedla jsem udělala 10x cvak a hotovo :o)

    OdpovědětVymazat
  2. To ti teda tchýni závidim, tak hezky o ní píšeš. Ta moje už kluky dva měsíce neviděla a je jí to jedno, a to bydlíme v jednom městě. Preferuje děti od dcery a docela mě to mrzí.
    Malýmu marodovi přeju uzdravení, už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  3. Gabri, máš moooc hezounký fotky. Ostrý, kontrastní a ty modely!!!! A taky ti závidím hafáka. Zase se mi připomnělo, že tatínek pořád slibuje, že něco pořídí a není schopný si vybrat. Taky bych tak šla někdy venčit-jen bych teda bohužel musela i s dětma ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Alercam, koukala jsem taky na ty tvé dvě princezny! Krásný okatý holky. Kristýnce byl rok 27.1. a Karolínce budou 4 teď 6.3.

    Kincsem, mě zase mrzí, že moje vlastní máma nemá na holky vůbec žádný čas. Je dost mladá a tak trošku workoholik. No co, třeba si užije pravnoučata :-). Tchýně mi to naštěstí vynahrazuje.

    Bláňule, díky za pochvalu foteček. Ostrý a kontrastní jsou taky proto, že jim občas "pomůžu" v PC. A s hafákem je sranda, jen se děsím toho jejího rychlého stárnutí :-(.

    OdpovědětVymazat