pondělí 23. února 2009

Den 3.


Pondělí. Ráno, než jel manžel do práce, letěla jsem se psem a do lékárny. Kristýnka stále kašle a má teplotu... Karolínce jsem slíbila, že může jít zítra do školky, protože mají karneval... Tak začal dnešek - vybíráním kostýmu.
Po velkých dohadách a vyndavání všeho možného ze skříně, vyhrála asi květinková víla. Kája je hrozná svéhlavička. Moje veškeré přesvědčovací metody nemají smysl, vzdávám to. Takových nápadů jsem měla! Ale ne, ona musí mít růžovou sukni a křídla. Přes to vlak nejede.
Hrozně jsem se těšila, že bych tam mohla být s ní a fotit. Ale nemá mi kdo pohlídat tu druhou malou zlobivku. Není jí dobře, takže jí nechci tahat do školky mezi děti... Tak třeba příště.
Zbytek dne jsem tady přemýšlela nad svým focením. A došla k závěru, že mě čeká ještě dlouhá cesta, než budu mít fotky, které budu moci nazvat jinak, než "pěkná fotka do domácího alba" :-).
Teď jdu nahnat tu svou malou zvěř s tatínkem do koupelny, a pak půjdou spát... Už se těším na to TICHO!


Žádné komentáře:

Okomentovat