sobota 28. února 2009

Den 8.

Je tu další sobota, poslední únorová. Již týden jsem zapojená v projektu a stále mě to baví :-).
V televizi dávaj Českou Miss, manžel usnul u uspávání Kristýnky a já počítám MUMokasu... Na konci každého měsíce se přehrabuji v hromadě účtů a počítám kováky. Jsem od roku 2005 aktivním členem mateřského centra. Za ty roky jsem získala plno funkcí a děsně mě to baví. Nenudím se doma, nezakrňuje mi mozek a prostě je to fajn. Jako jednu z mnoha funkcí tam mám právě pokladní. Pak jsem také "fotografkou". Zachycuji běžný chod MUMu a všechny jeho MUMoakce. Vedu i dopolední hernu (vždy dle stáří mého dítěte, takže teď jsem v Minibatoleti a jsem členem rady :-). Jo a vlastně mám ještě nastarosti jednorázové akce a kurzy. A většinu z toho mám hlavně díky tomu, že bydlím hned vedle MC :-). Takže jsem tam klidně 3x denně!

Dnes jsem s tchýní vyrazila na nákup mého dárku k svátku. Tatínek hlídal holky. Hezky jsme si to protáhly, neboť se mi babička ztratila v Globusu a já už měla chuť ji nechat vyvolat na informacích (samozřejmě neměla u sebe mobil!)... Ale dobrý, mám úžasný kalhoty na cvičení. Ty jsem potřebovala jako sůl.
A dnes jsem k večeři uvařila výborný segedýn (dle receptu pani Relichové). Budeme ho mít ještě zítra, kolik toho je :-). Kdo by chtěl recept, ráda napíši...

No tak já jdu dál počítat. To je vždy na celý večer (ne-li dva).

Jo a dnešní foto je z odpoledního venčení psa. Konečně jsem použila i Makro - našla jsme nejspíš od dětí "ozdobený" smrček (snad to je smrček). Docela mě to pobavilo. Použily vše, co se kolem válelo a takhle to dopadlo...
No a před vchodem jsem zjistila, že jsem si nevzala klíče. Manžel požadovat heslo, aby mi je hodil (ten byl dnes zas plný humoru), ale domů jsem se přeci jen dostala... Foto nic extra, ale vyfotit mého manžela je fakt umění (on se prostě nefotí a když ano, tak schválně dělá ksichty). Takže záběr letu klíčů ze třetího patra :-).

5 komentářů:

  1. Než jsem si přečetla povídání, tak jsem tu chvíli přemýšlela, co to je za ptáka, který letěl Tvému manželovi kolem hlavy :o)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi mě pobavila :-))).

    OdpovědětVymazat
  3. ty letící klíče jsou super, a papírky rostoucí na stromečku - lepší by byly papírky s číslicema od 100 nahoru.

    OdpovědětVymazat
  4. Jooo, to bych tam ty papírky pak chodila sklízet :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Vše nejlepší k svátku ;o) Ta druhá fotka manžela a klíčů v letu je naprosto úžasná ;o)

    OdpovědětVymazat