pátek 27. února 2009

Den 7.

Je pátek! Venku svítí sluníčko a hned má člověk lepší náladu. Do toho noc na 1*. Kojila jsem jen 1x, rýma ustupuje... No není to super? JE!

Dnes jsem se zvěčnila pomocí samospouště. V projektu píšou, že by se měl člověk 1x měsíčně vyfotit, tak abych to stihla ještě v únoru, když je to tak krátký měsíc :-).

Pozítří tu máme březen. 6. března se mi narodila Karolínka. Budou jí 4 roky. Stále jsem jí měla za malou holčičku, ale ona je z ní už pomalu slečna...

Kristýnce je dnes 13 měsíců. Do roka jsem nevěděla, že nějaké druhé dítě doma mám. Až tak hodná byla. Po roce se to krapet mění. Začíná se prosazovat, zkoušet, kam až může zajít. Ale stále to jde. Myslím, že bude hůř :-). Je Vodnář a to jsem já taky. A když moje máma občas vypráví... No, máme se fakt na co těšit.

Díky rýmě se naučila Kristý sama smrkat. Když tak sečtu a podtrhnu, co už umí nebo neumí, tak je to tak asi průměrná holčička. Povídá stále dokola svých pár slůvek (Čili, Máma, Táta, Bába, Dědě, Kde?, Kde je? Kdo?Ham), chodit umí, ale nedělá to :-). Své první tři krůčky udělala v 11,5 měsících. Myslela jsem, jaký to nabere rychlý tempo a ono ne! Dává stále přednost lezení nebo stání na jednom místě. Pár krůčků mezi nábytkem to také jo, ale rozejít se a věřit si, že si nenamele, to ještě ne. Mám já to ale opatrný holky! Zoubků má 6, ale papá hezky a všechno. Může mít tak 8,5kg ...

Dnes se možná na holky přijde podívat babička. Ta druhá jim včera alespoň poslala pomeranče :-). A táta nám snad přijde dřív domů!!! Jak já se na něj dneska těším...

Teď ještě vymyslet, co budeme dělat o víkendu. Sobota bude asi ještě odpočinková a v neděli možná vyrazíme na Matějskou. Když má být hezky, ať si to holky užijou... Já na ní nebyla už roky, tak se těším. Teď už z toho Karolínka bude něco mít.





6 komentářů:

  1. téda seš kočka, pěkný autoportrét

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Vám to holky všem a malé Kristýnce přejeme k mininarozeninkám vše nejlepší. Naší Domče bude za týden měsíců 14 a já o ní nevěděla jenom prvních 6 měsíců. Od té doby řádí hlavně v noci a zhruba od 11. měsíce je jako čertík z krabičky i přes den. Bohužel jí schází pud sebezáchovy :o(

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! Máš nádherný princezny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda holky, vám to sluší! v těch čepicích vypadají princezny fakt doost dobře :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi kočka ;o) A společná fotka je jak od profíka a je taková šťastná a spokojená - super ;o)

    OdpovědětVymazat