středa 25. února 2009

Den 5.


Dnes jsem utahaná jako kotě. Byla jsem si zacvičit Pilates. Pocit to je úžasný, mám radost, že jsem se dokopala. Práci mi dalo najít někoho, kdo by mi vozil Kristýnku venku v kočárku. Vzala jsem ji dnes raději k pani doktorce (nelíbil se mi kašel) a ta říkala, že na poslech je čistá a že můžeme chodit ven... Takže plán "komu udat kočár" jsem rozjela na plné pecky. Vyšel mi naštěstí hned první pokus - sousedka :-). Náhodou jsem se trefila do jejího volného dne, a tak jsem vzala upečenou buchtu a šla odnést úplateček...
Karolínka šla se mnou do MUMu a pohrála si zatím v herně. Minulý týden jsem byla cvičit prvně a to si raději při našem cvičení kreslila. A dnes mi říkala: "A maminko, to jdeš cvičit tam, jak vás ta teta učí dýchat?" :-)
Dnes z ní padaly zase perly. Já si je občas i zapíši... Tak třeba dnes se mě tak vážně ptala, kdy porodí vlastní miminko? A v koupelně jí moc zajímalo, proč se maluji?! A na mou odpověď reagovala: "Já bych chtěla být také trošku hezká!"
Odpoledne si ji "půjčila" sousedka, která hlídá vnučku. Tak si rychle sbalila saky paky a do večera jsem o ní nevěděla. Si tak říkám, že ona tu maminku vlastně už vůbec nepotřebuje!
A dnešní fotka je taková "představovací". Kája vám ukazuje našeho člena rodiny - Tchilliho. Tříměsíčního potkánka :-). Úžasné zvířátko pro děti. Máme už druhého. První "Basínek" byl nezapomenutelný myšák. On byl trošku obézní (měl k tomu sklony už od malinka), takže i umřel předčasně, ale pro Káju to byl největší parťák a kámoš. Já jsem si ho tedy pořídila pro sebe (dárek k narozeninám), manžel málem dostal infarkt a chtěl mě vystěhovat i s tím malým miminkem... A teď? Teď sám doporučuje potkany, jako nejlepší zvíře k malým dětem :-). A za tu jeho obezitu mohl on. Dělali totiž každý večer "bílý sex". :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat