středa 1. července 2009

Ocenění

Dnes jsem dostala ocenění mého blogu!
Moc za něj děkuji Lilitku a Barbarcee!
(bohužel neumím vložit odkaz na její blog, snad někdo poradí :-))
Here are the rules for this award:

1. Put the award on your blog.
2. Include a link to the person who gave you the award.
3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do)
4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog
Tu sú podmienky udelenia tohto ocenenia:
1. Umiestni ocenenie na svoj blog
2. Nezabudni zahrnúť aj link osoby, ktorá Ti ocenenie udelila
3. Nominuj 7 alebo viacej blogov ( vždy obtiažne)
4. Zanechaj správu na ich blogu, aby si im dal vedieť, že majú na Tvojom blogu ocenenie
The nomination / Moja nominácia
Wlčice
PJ-foto
Dadouch
Diny
Lucka73
Barbarkaa
Pati
Katka a Nancy

6 komentářů:

  1. No já to právě dovyplnila pracně a jdu ti sem dát hlášku, u mě ho máš taky :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. :-)) Děkuju!! Moc a moc! tak to se zítra dětem pochlubím :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju strašně mockrát. Moc si toho vážím.

    Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi a u mě máš taky ocenění na http://sonrisa-projekt365.blogspot.com/ pa hezký den. Sonrisa

    OdpovědětVymazat
  5. Je to k smíchu, u mě ho máš taky :)

    OdpovědětVymazat