pátek 3. července 2009

Den 133.

Pátek


Dnes jsem tu měla opět "mateřskou školku" :-). Ráno jsem si do MŠ zajela pro Adélku. Denisa slouží, tak ať má alespoň Áďa prázdniny :-). Ještě jsem s ní zajela nakoupit, aby bylo co jíst. Chudák malá skoro nemluvila. Psychicky se připravovala na Meganu. Ona má hrůzu z velkých psů. Ale zvládla to a v poledne dokonce pronesla, že už se jí vůbec nebojí :-).



Přišla k nám i Vendy s Kubou a nikdo se nenudil. Dokonce se mohli i chvíli koupat. Kája pokašlává, tak jsem to omezila na minimum. Namočit a ven :-).



Jen Kikuška mi dělá starosti. V noci měla 38, odpoledne také. Buď to je opožděná reakce na úterní očkování, nebo to jsou špičáky. A tak když jsme vrátily Adélku, šla Kája s Vendy a Kubou na zmrzlinu a já s Kikinkou spala.










Večerní uspávání bylo za trest. Když už jsem toho jejich dovádění měla plné zuby, zavolala jsem tatínka, ale bez jeho pomoci by to bylo asi lepší... Takže byl odejit. A když jsem na pokraji všeho pro něj opět šla, vzal si pivo a sprostě zdrhnul k sousedům!!! Už se těším, až se vrátí!!! :-)))
Jsem zvědavá na dnešní noc...
PS: Opět mi přibylo další ocenění mého blogu od Katky a Kincsem, holky, moc díky!!! Zahřálo to u srdíčka :-).




1 komentář: