neděle 26. července 2009

Den 156.

Neděle

Dnešní den byl ve znamení přeměny dětského pokojíčku. Ráno jsem se probudila s tím, že by to chtělo pořídit holkám palandu. Kristýnka má na svoji malou postýlku tak trošku "alergii", že když jí tam položím, je za chvíli s pláčem vzhůru.


Vyrazili jsme tedy dopoledne do Ikey a šli jsme téměř najisto. Jelikož máme nábytek v dětském pokojíčku v barvě javoru, nějaká dřevěná palanda nepřicházela moc v úvahu. Vyhrála to tato palanda a k ní jsme ještě vzali nějakou nižší matraci pro Káju na horní patro. Kájinka byla taaak nadšená. Když jsem se snažila zjistit, který baldachýn se jí líbí, tak mi stále opakovala, že ta postýlka (nad kterou byl ten baldachýn vystavený) se jí nelíbí, že ona chce tu svojí novou palandu! :-) Dali jsme si rychlý oběd a museli jít naložit tu novou postel! Nebo by se už Kája asi zbláznila...


Radost nám trošku překazil přepravní rozměr palandy. Já už předem věděla, že bude náš taťka tak trošku pěnit. Ale našlapal to tam. Bez nás, ale zavřel i kufr! :-) Tak jsme šly zatím na skákací hrad a hřiště. Přijel si pro nás a auto vypadalo také neponičené, tak jsem si oddychla. Rychle jsem doma vyklidila pokojíček, nafotila Káji postel (než ji taťka rozebere) s tím, že ji dám na net a mohlo se začít šíbovat s nábytkem a stavět tu PALANDU!
Kája nadšeně asistovala. Kristýnka naštěstí spala. Když se probudila, byla děsně nadšená i ona :-).
Teď už obě spinkaj ve svých nových postýlkách a já bych si moc přála, kdyby tam vydržely až do rána... Nepochybuji však o tom, že první noční kojo bude už tak ve 12! Ale má to výhodu - jen si vedle ní lehnu a je to! Také by mě zajímalo, kolik nás ráno bude u Kiki v posteli :-DDD.

2 komentáře:

  1. Taky jsme dneska celý den jezdili po obchodech a sháněli novou vysokou postel :-) (zatím bez úspěchu...)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, taky jsme tohle řešili-jak ty dvě cácory nacpat do 1pokoje. Pamatuju si to nadšení,když se vrátily z prázdnin a čekal je pokojík a 2zdecimovaní rodiče :-))Ikea je OK-levné, praktické...

    OdpovědětVymazat