středa 22. července 2009

Den 152.

Středa

A je to tady! Nebo spíš - Už jsou tady!!! :-) Dnes dopoledne přijeli. Megan opět dělala na Alexe bububu, až ode mne dostala přes hu...
Nepoznávala jsem holky. Kiki se styděla, Kája a Neny byly tichoučké, hodňoučké, až překvapivě zakřiknuté. No, netrvalo dlouho a už jsem je poznávala. Večer před usnutím už jsem nepochybovala o tom, že to jsou naše dvě berušky. A ta nejmladší jim je ve všem v patách :-D.

A tak jsme dopoledne udělaly řízečky s brambůrkem. Byly výborné! Jakpak by ne, když je smažila sama "carevna" Katka :-DDD.


Po obědě jsme pobalili věci a vydali se pěšky k babičce Vierce. V tomto počasí se snad nedalo dělat nic jiného než koupat... Aleš přijel domů z práce, zrovna když jsme odcházeli, a tak dostal do auta psa a tašky. Přeci jen Megan by to špatně rozdýchávala...


Na holkách se brzy začalo projevovat vedro. Střídaly se v kňourání. Ale k babí jsme dorazili všichni. A Kiki nám dokonce vytuhla v sedě v kočárku. Alex si nedávno rozbil kolo, tak dostal od Katky nové k narozeninám! :-DDD


Naši kamarádi donesli i výborný koláč s rybízem a meruňkama. Chutnal dokonce i této mušce...


A pivo, to Alexovi chutná... Stačilo pár loků a takhle dopadl... Chudák. Nic nevydrží... :-DDD

A tady, tady je nástroj tety Katky. Bohužel mi zakázala použít její foto s obličejem. Prý příště... Asi se jí zdálo, že má vrásek zatím málo :-DDD. Však já jí sem taky někdy propašuji v detailu :-).

A po koupání následovalo dětské hřiště... Zde jsem se nechala zvěčnit i já...


3 komentáře:

  1. jsem tu na acháání krásdný fotečky

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně si tu vaši pohodu dovedu představit! Fotky jsou parádní a komentáře taky :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nejhezci je ta princezna, co smazi ty rizky ;-)))

    OdpovědětVymazat