sobota 4. července 2009

Den 134.

Sobota





Kdo by řekl, že tohle dítě horečkuje??? Noc byla náročná. Kiki hřála jako kamínka. Naměřila jsem jí něco přes 39. Ráno budíček v 5:30. Napůl jsem spala a po očku ji kontrolovala. Pak slyším Káju: "Mami, jsi nějaká bílá a Kikina taky!" Rychle jsem se probrala. Naše mladá si vzala Sudocream a lžičku a patlala to, kde mohla. Hlavně na pyžamo a na maminku :-))).
Měla jsem nějaké špatné dopoledne. Kájina vstávala s dráždivým kašlem... Rychle jsem vzala psy ven, skočila do auta a jela si pročistit hlavu, koupit chleba a doma vzít všechny sirupy a čípečky... Když jsem přijela, zajímalo Aleše, zda už jsem klidná :-). Jooo, ta chvíle bez kašlíků mi udělala dobře :-).
V poledne přišli Haislíci a ugrilovali jsme si masíčko. Kristýnka zase začala topit, tak dostala čípek a chvíli spala. Pak ji probudilo, že se zamotala do deky a už neusnula. Tak měly s Lucinkou srandu u člunu, který sloužil jako bazének :-).
Kája si odpoledne hrála s Vendy a Kubou. Zítra jedou na tábor, tak se s nima rozloučila. Večer zakončila opět dráždivým kašlem. Zítra budou mít děvčata klid na lůžku. Jen ještě nevím, jak toho chci dosáhnout :-).

1 komentář:

  1. Posilame Kikce velikou pusinku a at se holky daji do kupy, ... uz brzo prijedeme :-) A moccc se tesime.

    OdpovědětVymazat