úterý 21. července 2009

Den 151.

Úterý
Tak nám zase začínají vedra... Dopoledne si Káju půjčila teta Irča. Teď odpoledne mám zase naoplátku Natálku já. Dnes si holky hezky hrajou. Překvapuje mě, že se stále nehádají :-).

Kristýnka se zásadně sama krmí. Je to pak všude. Ale běda, kdybych jí chtěla vzít lžičku... To raději nebude jíst vůbec. Stále běhá. To vám je sranda. Stojí, přemýšlí, co vyvede a najednou běží a nechce se zastavit :-). Připomněla mi dnes Foresta Gumpa... Utíká a utíká... Ona je náš malý komik :-).


Kája dnes poprvé vylezla sama na zeď. To mám vážně radost... No a když byla na zdi Kája, musela samozřejmě i Natálka. No, Irča nebyla zrovna nadšená (asi jako já :-)). Hlavně že jí Kája vysvětlila, kam přesně musí šlápnout, aby se tam vyhoupla...

Dnes večer nemáme tatínka doma. A zítra k nám přijede naše dlouho očekávaná návštěva!!! Jupííí jéééééééé. Už se těšíme!!!


PS: Odrovnala jsem si asi včerejším několikahodinovým žehlením žehličku! Teď mi 2x vyhodila pojistky... Nejprve jsem to chtěla svést na potkany, které měla Kája zrovna puštěné, ale oba byli vzorně na sedačce, a tak jsem pojistky nahodila s tím, že chyba bude jinde. A byla. Žehličce asi brzy upadne celý spodek. Pochybuji, že ji náš tatínek rozchodí... :-( Se mi teď moc nehodí, jít kupovat novou.

3 komentáře:

  1. po delší době nakukuju... a nádherný fotky tu máš... holky jsou kouzelný...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krááásně špinavá! :-)
    Žehličku bych nelitovala... nemám pro ni žádné vlídné oslovení- je to můj úhlavní nepřítel :-))

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou super fotky..a úžasný blog!! :)

    OdpovědětVymazat