středa 15. července 2009

Den 145.

Středa


Ráno se mě Kája ptala, zda už je večer :-). Byla taková tma, že nechápala... Celé dopoledne pršelo tak, že na trávníku zůstávaly louže. To bylo pak radosti, když si holky vzaly gumáky...



Po obědě jsem uspávala, až jsem z toho sama usnula jako první. V půl třetí jsem se probudila a z každé strany měla ty moje dvě berušky. Vzaly jsme pak hafany ven a zrovna přijela teta Péťa s Márou a Verunkou. Měla jsem radost, protože ostatní dvě návěštěvy nám dnes kvůli počasí nevyšly.

A večer jsem nechala holky tatínkovi, pobalila velké věci a potkany a jela je odvézt domů. Zalila jsem kytky, které už umíraly žízní... A běžela do MUMu, kde bylo dnes velké stěhování. Musel se vyklidit nábytek, kde se bude dělat podlaha...




A zítra už nám opravdu končí "dovolená" :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat