sobota 25. července 2009

Den 155.

Sobota

Kájinka spala u babičky. Ráno šly na houby a po obědě nám ji vrátila. Kristýnka se opět sama zabavila a já se pak nestačila divit, co vše plavalo v akvárku! Ona miluje vodu (akvárko, psí misku, umyvadlo, louže), kamínky a hlínu. Když se něco takového ocitne v její blízkosti, je mi jasné, že si toho všimne a "pohraje si".



Večer přijel děda Kůťa s Denisou, aby holkám popřáli k svátku. Uvařila jsem večeři, tak jsme si pochutnali na kuřecí polévce a pečeném kuřátku. Holky vzaly Denisu do pokojíčku a ukázaly jí celé jejich království :-). Kristý pak byla u dědy na klíně a celou dobu se dloubala v nose! To se zase něco naučila. Posledních pár dní v něm stále něco loví. Doufám, že si tam nic nestrčila. A Kájina, ta měla zase svůj den. Vše, co jsem po ní chtěla, tak "negovala". Nevím, jak jinak to napsat. Prostě když jsem po ní chtěla, aby si šla sednou k dědovi na klín, že je vyfotím společně, tak NE! Když jsem chtěla, aby si zkusila trička, co jí přivezli, tak NE! NE!NE a zase NE! Po kom ona je taková dubová palice???!!!

1 komentář:

  1. akvárko ve vašem, pojetí :-)) - i když rybičky mají asi jiný názor ;-)

    OdpovědětVymazat