úterý 14. července 2009

Den 144.

Úterý

Dnes měla Karolínka svátek a babička se nám vrátila z dovolené. Vybalila dárečky a běžela do práce. Takového zaměstnance by si měl každý zaměstnavatel předcházet. To se jen tak nevidí :-).



Kája se ráno probudila a první její slova byla: "Tak mám už dnes ten svátek?" A hned se zajímala, kteří kamarádi jí dnes tedy přijdou navštívit...
Dopoledne jsem zajela nakoupit a upekla buchtu (mou oblíbenou skořicovou, ale bez kakaa a skořice, neb jsem si myslela, že to musí mít babí určitě doma a ona neměla...). K obědu byl jen rychlý hovězí vývar a mastily jsme do školky pro Natálku, Adélku a jejího brášku Péťu.

Myslím, že si to dnes Kája moc užila. Bylo vedro, a tak se každou chvíli koupali, dostali buchtu s jahůdkama a šlehačkou... Tety jim pak donesly také samé mňamky. Já se pěkně připekla. Pálí mě ramena jako blázen.

Zítra bude podobná akce jako dnes. Jen budou dvě děti navíc. Musíme si ten poslední den u babičky pořádně užít! :-)


1 komentář: