pondělí 20. července 2009

Den 150.

Pondělí

Dnes jsem se dala do velkého úklidu. Skončila jsem ve 2 odpoledne, když přišla na návštěvu teta Radka (Bradka dle Káji) s Eliškou. Daly jsme si kávičku, koukly na fotky ze svatby (minule jsem si prohlížela její svatební), a pak šly ven na zmrzku a na hřiště.

V kaslíku na mě čekal dopis, ve kterém bylo svatební oznámení. Vdává se mi kamarádka ze základky! Evičku jsem už dlouho neviděla, a tak bych se docela ráda přijela na obřad podívat. Jen nevím, zda bude mít taťka 21.8. čas nás tam vzít... Každopádně jí to moc přeji a doufám, že bude mít spokojené manželství!

A poslední a hlavní zpráva dne je, že Katka s Alexem a Nancy už jsou na cestě do Čech!!! Jupí jéééé :-). Už se na ně moc těšíme (a nejen kvůli Tiramisu :-D).

1 komentář:

  1. "Bradka" je fajn:-) Neteř včera přišla, že mají "notebuk" a že by se ráda dívala na "Madadaskar" :-)

    OdpovědětVymazat