středa 8. července 2009

Den 138.

Středa

Dnes ráno jsem vyrazila nakoupit, a pak vzala holky na hřiště. Byl takový vítr, že jsme se za chvíli vrátily domů. Kája se tam stihla naučit dělat kotrmelec na hrazdě. Tahle zábava jí vydržela celkem dlouho.

Ač jsem se snažila jí pozvat nějakou kamarádku, nikomu se to dnes nehodilo. Musela jsem jí stačit já a ukňuraná Kristýnka, kterou stále trápí zoubky. Počasí nám také nepřálo, a tak jsme alespoň plnily úkoly v časopise médi Pusíka.

A večer stál u nás také za to. Když jsem vařila, chtěla jsem po Alešovi, aby hlídal Kikinku, která se mi plazila řvoucí pod nohama. Výsledkem bylo, že jsem rozvařenou večeři hodila do dřezu a zalezla do ložnice s knížkou, ať si s tím tatínek udělá sám co chce...
No, výsledkem byla dovařená večeře a nakrmené děti. Tak jsem si pak také dala a šla se uklidnit ještě na procházku se psy :-). Tatínek zatím vykoupal ty malé špindírky a já je pak jen rychle uspala... Kdyby teď nesršil taťka vtipem, bylo by tu tak krásné ticho...

2 komentáře:

  1. Když taťka srší vtipem, znamená to, že to bylo včera dobré?

    OdpovědětVymazat
  2. To se ani tak nedá říct. Stále neví, co a jak bude. Ale něco se už trochu rýsuje. Čekal něco konkrétního, ale zase dostal na výběr... Sršel vtipem, aby si mě udobřil :-)))

    OdpovědětVymazat