pondělí 13. července 2009

Den 143.

Pondělí

Dnes mě po dlouhé době budil ráno budík. V 8 hodin už jsme museli být v Bohnicích. Karolínka byla naštěstí u babičky a Kristýnku stačilo jen rychle přebalit, obléknout a do ruky jí vrazit rohlík. Rychle jsem vyvenčila hafany a pod výhružkou donutila Aleše vstát :-).
Poliklinika je hned vedle mojí VŠ Hotelové, kam jsem chodila tři roky na bakaláře. A já si vůbec nebyla schopná vybavit, jak to tam vypadalo a kde přesně ta Mazurská je... Až když jsme se blížili k cíli, začalo se mi vše vybavovat. Nevím, proč jsem zrovna tyto tři roky mého života trošku odsunula do pozadí. Je fakt, že jsem tam od té doby nebyla a ani svému oboru se dál nevěnovala. Ale třeba se k němu někdy zase vrátím :-).
Pani doktorka mě nepotěšila. Sestra na Bulovce měla pravdu. Cysta se ráda vrací. Kór ta moje mega... Líbil se mi přístup pani doktorky, která mi vše vysvětlila, na vše se zeptala a udělala mi sono. Bohužel cysta na levé straně je velká jako byla ta původní a je opět plná tekutiny. Naštěstí si mi tam lépe "sedla", a tak mi nebrání v polykání a nemám pocit, že se udusím... Na pravé straně mám také jednu pidi (naštěstí v milimetrových rozměrech a ne v cm jako na levé straně).
Byla jsem poslána rovnou na odběry krve a ve čtvrtek po obědě vmáčknuta na výsledky. Dohodneme se na léčbě a budu objednána na další punkci. A bylo mi naznačeno, že mě asi odebrání obou laloků štítné žlázy nemine. :-( Nic moc pocit.



Pak nás vzal taťka na snídani. Bylo mi po odběrech krapet špatně. Pak jsme s ním jeli do centra, kde vyřídil jednu objednávku. Za tu dobu se Kristý prospala, pak jsme šly k Vltavě, kde cestou udělala "bobek" do plínky (viz soustředěné foto níže). Stále se za ni tahala, a tak jsme udělaly rychlocvak u vody a pádily do auta přebalit. Ještě že máme tak prostorný kufr :-).


Dnes byly všude úžasné mraky. Byla radost fotit. Měla jsem takovou chuť chodit po staré Praze a fotit... Snad příště. Taťka neměl čas, a tak jsem se s Kiki držela u auta.

Cestou zpátky jsme u mamky na krámě vyzvedli Káju. Ta byla nadšená, že mohla být u babičky a největší radost měla, že ráno vstávala s dědečkem nastejno :-). A babička dala holkám penízky k svátku, a tak si byly dnes odpoledne vybrat nějaké maličkosti. Kiki měla vybráno hned. Vzala miminko a nepustila. Doma ho hned oblečené vykoupala v bazénku... Kája měla rozhodování horší. Babička jí totiž dala žehlící prkno, ale doma nemá žehličku, takže si šla původně nějakou vybrat. Ale prkno je modré a žehličky byly růžové, tak ji nechtěla. Mi vysvětlila, že to prostě nejde. A tak si vybrala na doporučení tatínka šnorchl a brýle a sadu pro princeznu. Vše rovnou 2x, vždyť přijede Nenynka a budou spolu slavit!!! :-)


Dnes bylo takové vedro, že jsme hupsly i do bazénu, ale fotodokumentace vázla. Taťka nemohl najít foťák. Tak fotky jen po koupání...




2 komentáře:

  1. Preji, at u dr. vse dobre dopadne!!!

    A dneska jsou vsechny fotecy moc pekne!!! Je videt, ze jsi mela naladu fotit.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne se libi nejvic prvni ap osledni!!

    OdpovědětVymazat