čtvrtek 16. července 2009

Den 146.

Čtvrtek
Tohle je jediná fotka, kterou jsem dnes večer našla ve foťáku. Holky mi pomáhaly balit. Nebo spíš já balila, a Kiki vybalovala...
Jsme doma, hurá! Nemám ještě ani vybaleno. Jen jednu pračku prádla vypranou a pověšenou. To je vše, co jsem stihla.
Děti jsem dala v poledne Pétě na hlídání a jela jsem na Mazurskou. Štítná žláza mi funguje dobře, jen ta cysta mě dnes začala tlačit a prostě mě otravuje. Doktorka naznačila, že bude lepší oba laloky vyndat. Zákrok je to prý středně vážný (prý jde o to, z jakého pohledu se na to koukáme). Zabere 1 hodinu na sále a 4 dny hospitalizace. Domluvily jsme se na další punkci (11.8.), a pak se uvidí. Asi bych na to šla, až přestanu kojit. Zatím se mi kvůli tomu přestávat nechce. Chci vydržet ještě několik měsíců. Dostala jsem prášky, které mám brát každý den na lačno a za čtvrt roku na krev, aby se vidělo, zda je to to pravé pro mne...
Já jsem z toho byla dnes docela vyřízená. Vedro v MHD mi nepřidalo. Ani jsem nešla s holkama na kávičku. Nebyla nálada ani síla. Kája šla s nima a já byla s Kiki doma.

V 19:30 jsem měla schůzi ve vchodu a manžel nestihl dorazit domů, tak jsem to musela odříkat s holkama obtočenýma na mých nohách... Taky moc fajn.
A když přijel tak mě dorazil asi ze všeho nejvíc... Ani to snad nebudu rozvádět. Jen vím, že mi dá velkou práci tohle rozdýchat. U něj mě to ale asi ani nepřekvapuje. Tak ráda bych to neřešila a nerozčilovala se, ale to prostě nejde. Prostě bude zase ten "hodnej blbeček", kterej bude skákat, jak "píp" píská... Jsem si musela ulevit...
Celou noc nebude spát a ráno má jít na krev. No ten bude vypadat... :-(

1 komentář:

  1. Teda Gábi, tak to máš starosti s tou žlázou jednou protivnou. Ať se to dá brzy do cajku. :o)
    A jinak jak koukám na Kiky, tak je z ní už velká holčička - možná to ještě víc dělá to opálení. Paráda!

    OdpovědětVymazat