středa 1. července 2009

Den 131.

Středa - DOVOLENÁ
Dnes dopoledne jsem balila a řešila narychlo všechny resty před odjezdem na "dovolenou". Manžel kroutil hlavou nad mou cestovní horečkou... Jsem mu vyčetla, že mi ani ten pocit, že balím na dovču, nedopřeje :-). Kájina byla nedočkavá, kdy už se pojede a Kiki vybalovala, co jsem pracně nachystala... U nás se opravdu nenudíme! Aleš do toho pracoval a věčně jsme musely být tiše, když telefonoval...

A kam že jsme to jeli??? No, podle večerních fotek bych klidně mohla tvrdit, že k moři!!! :-))). Z obýváku jsme se mohli jít rovnou koupat... Po velké vodě zbylo naštěstí jen blátíčko. Nic moc pocit, když byla voda během chvíle všude. Vžila jsem se do pocitu těch, kterým vzala, co mohla :-(.

Všímavý čtenář jistě poznal slavnou skalku babičky Vierky. A k moři poletí ráno akorát babička. My jí teď 14 dní budeme hlídat Benjieho a starat se o zahrádku. Kájinka i Kristýnka tu mají v okolí hodně kamarádů, a tak si to jistě užijí... Mohou se koupat v bazénu a za plotem je dětské hřiště.
Zrovna dnes jsme zašly k sousedům ob 4 zahrádky, kde bylo dětí jako smetí. Vyfotila jsem Káji kamarádky, měly radost, že si můžou hrát na modelky.

Ona má Lucka stejně velký byt jako naše babička. Byla jsem nadšená z toho, jak využili ten malinký prostor! Nějak jsem si neuměla představit, jak se tam se 3 dětma vejdou... Žasla jsem! Malé, ale útulné. A jako překvápko přijela Lucce tchýně s její dcerou Maruškou, která je na invalidním vozíku a jejich asistenčním pejskem Samem. I oni tam dnes přespí :-).

Kiki se Sama v první chvíli bála, ale za chvíli poznala, že je to dobrák a chodila si ho hladit.


A tady už je to naše "moře"...



3 komentáře:

  1. Ahoj,
    máš u mňa ocenenie tvojho blogu.
    Tvoj blog mám rada,často sem chodím.
    ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. kéž už by přestalo pršet :-( tak si to krásně užívejte a budeme doufat,že se počasí umoudří

    OdpovědětVymazat
  3. No,pěkná povodeň. mamka posílala dnes podobné fotky z práce- dělá v Počernicích, v dubnu se tam stěhovali do úplně nového objektu, dneska ráno,když přišli, kamiony stály ve vodě, že jim ani kola nebyla vidět, tak jsem si hned vzpomněla na vás... to počasí se letos snad úplně pomátlo :-(
    Užijte si dovču ve zdraví! :-)

    OdpovědětVymazat