pátek 31. července 2009

Den 161.

Pátek

Dnes dopoledne jsme pro dědu vytvořily přáníčko a napsaly i něco do toho pro tetu Páju a věnování do knížky :-). Jsem si pak od Káji vyslechla, že do knížky se přece nepíše!!!

Pak mi tu tak trošku plavala jídelna, když si chtěla Kája "pouštět lodičky". A tak pak vyfasovala hadr a musela to uklízet. U toho řvala, že to určitě nestihne uklidit do té doby, než přijde tatínek z práce a že jí dá na zadek... Jako kdyby jí někdy na zadek dal! Ta mě zase pobavila :-))).




Odpoledne jsme měli s velkou Kájou sraz v MUMu. Potřebovala jsem znát její názor na podlahu. Tak nějak mě potěšilo, že je stejný jako ten můj. Ale není ještě vyřešeno. Rozsekne to v neděli večer Lucka...




A zbytek odpoledne jsme trávili na hřišti - dvě maminy a 7 dětí. Dobré skóre :-). Denisa balila před rekonstrukcí, tak ke třem Káji dětem přibyla ještě Adélka s Péťou :-))).
PS: Vidíš, Wlčice, už trénuju! :-) Počkám si, až bude v Penny sleva na banány a jdeme do toho! :-)))


2 komentáře:

  1. No tak ta fotka dítěte na písku, ležícího, je boží!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Trénuj, trénuj... těžko na cvičišti, lehko na bojišti- znáš to! :-) alespoň tě pak nic nezaskočí!!:-))

    OdpovědětVymazat