čtvrtek 30. července 2009

Den 160.

Čtvrtek
Dnes jsem se těšila na večer. Slíbila jsem jedné naší známé, že jí nafotím černobíle kluky. To vám bylo foceníčko! Fakt jsem si to užívala. Je radost mít takové "modely" :-). Dnešek snad už nepotřebuje další komentář. Z fotek mám radost a doufám, že se budou líbit i Alče, až je uvidí :-).



Světlo mě sice chvíli napínalo, ale přeci jen občas vysvitlo zapadající sluníčko...

















5 komentářů:

  1. No to jsou manekýni! :-) Krásné fotky nádherných modelů, ty ČB mají něco do sebe! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gabčo paráda! Známá bude mít určo radost! A je to zase něco jiného než fotit princezničky, že? ;o) Opravdu skvělý!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný, Gabroušku! Nejvíce se mi líbí ta poslední, ale jinak jsou super všechny!:)

    OdpovědětVymazat